Lite kärlek och så

Tänkte flytta denna bloggen till wordpress för jag tycker det är lättare att arbeta med den appen (har en annan blogg med). Flytten gick ju bra men det blir ändå inte samma sak, kommentarerna följer inte med och sånt så jag avvaktar och ser hur det går här...
Det tråkiga är med att många av bilderna jag lagt upp är borta, tråkigt att läsa då! Någon som vet hur man fixar det?

Men lite kärlek var rubriken och det är för att Cloetta har skickat mig lite kärlek!

Söt smak och jag tyckte om dom!
Skicka lite kärlek med posten till den du tycker extra mycket om!


♥ Alla kommentarer

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0