Cloettas nyheter!

För någon vecka sedan så fick jag hem choklad från Cloetta! Det var kexchoklad med ny smak som jag fick provsmaka! Smaken är i blåbär och de som gillar blåbär bör gilla dessa!
Sedan för bara någon dag sedan så hade jag ett nytt paket från Cloetta att hämta ut! Trodde det var mer kexchoklad med blåbärssmak och att de hade glömt bort att de redan skickat mig sådan.. men nej! Vilken överraskning jag fick när jag öppnade paketet och det låg något helt nytt! De heter pops chrunchy och är supergoda! De är helt klart mina nya favoriter! Det är krispiga, chokladiga och en liten aning smak av salt! Det är helt enkelt en lättsaltad yoghurtbaserad fyllning i kärnan med frasig yttre och chokladöverdrag, mums!
Inte nog med att de skickade mig två påsar Pops, de skickade även med den gröna skålen i bild! Väldigt fin, tack så mycket cloetta!!

♥ Alla kommentarer
Postat av: M A T B L O G G E



Det är alltid gott med godis :-)

Postat av: kattungen

låter supergott och skall absolut provas! inatt drömde jag att jag åt de där blåbär-kex. Ska allt ta o införskaffa en påse :3



Smycken och accessoarer på min blogg :)

2011-02-24 @ 08:24:53
URL: http://sakitty.blogg.se/
Postat av: Denn123

Hej hej! :)



Fin blogg du har! :)

/ Denice från chatten :D

2011-03-08 @ 17:40:56
Postat av: claes-göran olofsson

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla...

skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8

Efter att du skänkt pengar så besök min blogg http://www.nattstad.se/classeslillablogg2



2011-04-07 @ 11:10:55
URL: http://www.nattstad.se/classeslillablogg
Postat av: Marika, Totoro & Dollie

Hej Emelie!

Jag skulle vilja fråga dig om lite tips och råd inför en tårta som jag planerar att göra till enkompis! :) Det gäller själva toppen som ska vara uppdelad i fjärdedelar i varsin färg - röd, gul, blå, grön. Jag funderar på marsipan, eller kanske sugarpaste? Men var hittar jag det lättast, och i de fyra klara färgerna?

2011-05-01 @ 12:31:19
URL: http://iloveto.se/

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0