En vacker gåva!

Att få ett sådant här paket hemsickat gör en så otroligt glad!
Jag vet att jag har haft svårt för att uppdatera bloggen men ändå så skickar de denna vackra gåva till mig!
Paketet innehåller det nya godiset som finns i butiken, en massa mumingodis från Fazer!
Men det jag faktiskt blev allra gladast för, det är dessa helt underbara böckerna som jag även fick!
Mumin : Tove Janssons samlade serier del 5 och Mumin och månskensäventyret.
Äldste sonen blev också väldigt glad, både över att få godis och två nya böcker som jag kan läsa för honom ;)

♥ Alla kommentarer

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0