Pågen!

Mums! Detta fick jag hemskickat från Pågen, så snällt tycker jag! :)

Brödet som heter Trekorn var riktigt gott! Gifflar Kardemumma hann jag bara smaka en av innan de var slut ^^ Var hemma hos min stora familj och lät alla få smaka, och det uppskattade dom! :) Härlig smak av kardemumma!

Pågens Creméfyllda muffins med smak av sommar var det godaste i paketet tycker jag! Bara namnet berättar hur saftigt och gott det var ;)

Allt detta passar så perfekt nu i sommar också när man ska bada och vill ha med sig något gott! Härliga smörgåsar, lite gifflar och saftiga muffins och sen ner till sjön och bara njuta av värmen! Glöm bara inte att dricka när det är så varmt.

Bilderna kommer från Pågens hemsida, kika in där och få tips på en massa recept och hur de bakar sitt bröd m.m.


♥ Alla kommentarer
Postat av: linna

Fy fasicken vad du kan! Jag är riktigt impad.



Jag har själv gjort ett av mina favorit recept även om jag inte är lika duktig som du. Ta gärna en titt det kostar dig inget :)



Jag länkar direkt:

http://leahpeah.devote.se/blogs/5593650/hemmagjord-snickers-.htm#WriteComment

2010-08-12 @ 23:53:16
URL: http://www.leahpeah.devote.se

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0