Tävling

Vill bara tipsa om min tårtvän som just nu har en tävling i sin blogg där man kan vinna kakformar!

Nu ska jag sova, är riktigt trött och imorgon så är det första dagen på praktiken! :)
Hoppas Elias vill sova hela natten så man inte är trött. ^^

God natt!

♥ Alla kommentarer
Postat av: Erika

Hallå Emelie!

Jag hittade din blogg för ett par månader sedan och blev superinspirerad. Så jag har börjat lite i sugarpaste, vilket jag aldrig provat innan. Först gjorde jag bara blommor på ett par muffins,men gjorde förra helgen en tårta till min mamma som fyllde år. Det var min första tårta. Om du går in på min blogg kan du se den! =)

Ville bara säga att din blogg är kul och inspirerande!

Tack.

2009-11-23 @ 10:57:33
URL: http://goteblogg.blogg.se/

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0