Pågenbröd

Jag skrev ju i ett inlägg att jag fick hem tre limpor bröd från Pågen, eller hur?
Jag är nämligen med i deras brödpanel efter att de skickat ett mejl och frågat om jag ville vara med!
Nu vet jag inte exakt hur jag ska utvärdera detta goda bröd, jag har svårt för sånt.
Jag tyckte i alla fall att GodForm var godast men alla höll inte med. Min sambo, son och mina föräldrar har också smakat alla bröd. Elias (vår busiga son) verkade tycka om alla bröden, han åt i alla fall upp och då måste ju det vara ett bra tecken! :) Min sambo och mina föräldrar tyckte mest om müsligoda.

Müsligoda får 4/5 poäng, detta bröd sommer säkert att köpas hem fler gånger!
GodForm får 3/5 poäng, var nog egentligen bara jag som tyckte om det extra mycket!
Finskt Rågbröd får 2/5 poäng, detta bröd var nog ingenting för oss, förutom sonen då som gillar allt! ;)

Jag gillar inte direkt frön i bröd men i GodForm så märkte jag inte direkt av dessa frön så jag kunde vara lite extra nyttig samtidigt som det var gott! Annars brukar det vara Pågenlimpan som gäller här.
Har någon av er smakat något av dessa bröd? Vad tycker ni?

Om ni vill läsa mer om deras goda bröd och vad de innehåller så kika in här!


Ps. Praktiken går bra tycker jag! Jag trivs väldigt bra! :) Jag bakar inte, utan fixar med smörgås, lägger upp mat och dekorera osv. Mycket skoj!

♥ Alla kommentarer
Postat av: mimo

va roligt att du /ni fick smaka lite bröd =) det e ju alltid gott med bröd tycker jag.och kul att du trivs på praktiken, håller tummarna för dig för att det ska gå bra, fast jag tvivlar ju knappast på dig vännen ;)

2009-11-25 @ 22:15:39
URL: http://yapoo.blogg.se/
Postat av: Erica fru och tvåbarnsmamma

Gud vad du är duktig! jag bli superimpad!

Mitt "mål" är att lära mig baka snyggt...

följ gärna projektet på min blogg!



http://erica.myshowroom.se

2009-11-25 @ 22:57:34
URL: http://erica.myshowroom.se
Postat av: Rita

Kul o höra att det går bra på praktiken. =)

Angående Pågens bröd: Jag köper ju inte nåt bröd längre, har sedan sommaren-08 bakat allt bröd själv, inkl knäckebröd, kex till ost mm.

Men Pågens brukar ju vara bra. Kul att ni får testa.

Kram/Rita

2009-11-26 @ 14:19:21
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0