Huseby julmarknad


Virestads folkdans tillverkar polkagrisar.



Nygjorda polkagrisar, supergoda och mjuka.



Gojibär, en av världens nyttigaste bär

Igår så var jag på Huseby julmarknad tillsammans med min mormor, morfar och syster. Det var mycket trevligt!
Mest intressant var det som brukar vara mest intressant för mig varje gång jag varit där, nämligen tillverkningen av polkagrisarna! Fick lite små tips av en där och jag fotograferade receptet de använder (de hade en tavla med ingredienserna). Kanske, kanske någon dag jag testar på att tillverka egna polkagrisar, det är så gott med nygjorda! Två strutar med polkagisar fick det bli denna gången ;)
Sen köpte jag något annat spännande och det är dessa gojibär från Anabelles! Hon sa att man skulle ta cirka 10-15 stycken varje dag, läser man på internet så är det en handfull varje dag men jag håller mig nog till det hon sa. Jag tycker de smakar lite som russin. Sen köpte jag även god rökt korv och söta tossor till Elias.

Har någon av er testat på detta med Gojibär? Vad tycker ni? Kände ni er piggare efter någon månad?


♥ Alla kommentarer
Postat av: jessica

va bara tvungen att kolla lite men måste hålla mig borta ett tag till tills vikten är nere

2009-11-16 @ 14:52:24
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Emma

Gud vilken läcker blogg! Vad duktig du är, tänk om man ska våga prova nånting av det du gör också:)

Postat av: Evelina

Jag ÄLSKAR gojibär.. Jag äter betydligt mer än en handfull de dagar jag minns att jag ska äta dem, funkar perfekt som lördagsgodis för mig som älskar russin i alla fall. Jag vet inte riktigt om det gav någon större effekt dock eftersom jag samtidigt drack aloe vera och massa andra naturtillskott, hade inte riktigt koll på vad som bidrog, hehe :)

2009-11-19 @ 13:07:21

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0