Lucka nr. 11


♥ Alla kommentarer
Postat av: Emma

hej emelie, jag tittar in på din blogg varje dag, jag tycker att den är jätte bra och du ger bra tips. jag tycker att det är lite synd att du bara gör 1-2 inlägg per dag, men ialla fall hoppas jag att du kommer att lägga ut fler roliga tips och bilder på dina tårtor och annat gott :)

2009-12-11 @ 22:03:27
Postat av: Anonym

Hej Emma! :)

Roligt att du tycker om min blogg! Tyvärr så har jag inte möjligheten att göra fler inlägg än vad jag redan gör. Vi måste ju hinna äta upp allt vi bakar också ;)

Är ute på praktik om dagarna och har hushåll och son att ta hand om. När det blir tid över så bakar jag och lägger upp på bloggen :)

När vår som blivit äldre så kanske det bakas mer då han kan vara med att baka.

Ha en trevlig kväll!

2009-12-11 @ 22:49:06
URL: http://www.emeliesgodsaker.se

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0