God morgon

Jag har nu i detta fina men kalla väder blivit förkyld och försöker äta frukost tillsammans med min son som har lite hosta.
Som ni kanske har märkt så har det dykt upp reklam i min blogg, jag har nu haft min blogg i sex månader och tänkte testa på detta, jag tycker själv att det är jobbigt med reklam överallt men jag har samtidigt förståelser för varför reklamen är där. Även om det just nu inte är en jättestor summa pengar jag kommer få så är det i alla fall något. :)
Vi får se hur det går helt enkelt! Jag tycker att Double.net är bra än så länge och det är därifrån jag skaffar min reklam om någon undrar.
Ha en bra dag i det kalla vädret!

♥ Alla kommentarer
Postat av: mimo

hej och kul att du har fått reklam på din blogg. min kommer oxo från double. net =)

2009-12-18 @ 17:31:16
URL: http://yapoo.blogg.se/
Postat av: Biz

Men hur gör man då? Typ ger man dem sitt kontonummer och så varje månad får man pengar?

Hur fungerar det, typ får du pengar beroende på hur många som klickar på reklamen eller hur många som är inne på din sida? XD

2009-12-18 @ 19:36:51
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: moa

jag måste bara få fråga dej en sak :)

hur gammal var du när du skaffa barn, elr man kanske ska säga ung, ;P

2009-12-18 @ 21:24:26
URL: http://moaedin.blogg.se/

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0