Bröllopsstudion

Snart börjar programet bröllopstudion som sänds 19.30 i tv4.
Min kompis Niklas är väldigt insatt i detta och har varit med i den lokala tidningen just för att prata om bröllopet och han ska kanske komma hit på fredag om han inte hade något annat för sig och då hade jag tänkt att bjuda på lite kungligt godis.
Cloetta skickade nämligen mig ett paket med choklad från deras bröllopsserie, tack så jättemycket! :)
Här kan ni läsa lite mer om bröllopschokladen.
Det första paketet på bilden innehåller 18 små chokladbitar med mjölkchoklad med smak av lingon och mörk choklad med blåbär. Det andra paketet som visar en fin bild på paret innehåller 12 praliner i smak av hasselnötsnougat, blåbär och lingon. Det lilla paket med choklad som ligger ner är 155g av smarrig mjölkchoklad med hela hasselnötter.
Det sistnämnda tror jag kommer vara uppätet ikväll, tyvärr Niklas ;)

Någon som smakat chokladen från Cloettas bröllopsserie? Vilken är er favorit?

 

 

Bröllopsstudion sänds måndag den 7 juni till och med fredag den 11 juni samt tisdag den 15 juni, torsdag den 17 juni och fredag den 18 juni klockan 19.30.


♥ Alla kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har inte smakat på chokladerna! Var dom goda? Tyvärr är man ju inte så förtjust i lingon eller blåbär, men hasselnöt är ju fantastiskt! :)

2010-06-08 @ 12:43:06
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/
Postat av: angel

Tårtan är god

sambon köpte en sån . den gick åthihi

Gottegris är jag.

2010-06-18 @ 14:47:44
URL: http://autumgirl.blogg.se/

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0