Grattis Dennis!

Idag fyller min bror år! För nitton år sedan så föddes min lillebror :-D
Så igår och idag har jag fixat med tårtbotten, fluff och sugarpaste till tårtan han ska få men hur den kommer att se ut får ni reda på imorgon för då ska han ha kalas. Han vet själv inte hur den kommer att se ut, hoppas han kommer tycka om den :-)

Igår bakade jag även kladdkaka för min mamma kom hit och hälsade på, så recept på kladdkaka kommer snart in i bloggen också!

Ha en trevlig dag!

♥ Alla kommentarer
Postat av: Kaltrina

Grattis till honom! :D



jag undrar om du kan visa mer halloween recept till exempel halloween muffins med frosting :P

ha det bra din blogg är jättebra :D!

2009-10-29 @ 14:54:18
Postat av: Natasja

Min bror fyller också år idag och även han blir 19:D men tyvärr så kommer jag inte göra någon tårta åt honom utan min far har redan köpt en tårta:)

2009-10-29 @ 15:45:28
Postat av: majjjo

grattis till honnom ;)

2009-10-29 @ 16:00:49
Postat av: Rebecca

Grattis till han :)

2009-10-29 @ 16:02:39
URL: http://beccccis.blogg.se/
Postat av: Marcela

Grattis bror =)

vill gärna smaka tårtan hehehe

2009-10-29 @ 20:05:08
URL: http://yapoo.blogg.se/

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0