En liten uppdatering

Förlåt för att jag inte är så jätteaktiv just men vårt internet är så segt och bryts hela tiden så ibland tar det en halvtimme att bara lägga upp en lucka i julkalendern, det är därför den blir upplagd så sent..
(Som när jag skulle lägga upp lucka nummer tio fick jag logga in på blogg.se tre gånger pga att internet bröts)

Igår så plingade det på vår dörr här hemma och ett stort paket levererades till mig :-)
Inuti ligger det en tung kylväska i tyg och inuti den så finner jag en massa gott kött från Ridderheims, och allt är E-nummerfritt!! Så nu blir det gott kött som passar bra till jul och nyår som vi ska få smaska på, ett inlägg om hur just vi tyckte det smakade kommer senare när vi testat allt gott.
Kan ju redan nu säga att deras Rostbiff var riktigt god och kryddig, mmm.. :-D

Förresten! Minns ni den tävlingen jag hade med ArtMissy med de söta halsbanden man hade chans att vinna?
Som tack för att jag anordnade den tävlingen i min blogg så fick även jag välja ett halsband! Jag valde tårtbiten, så fin!

En annan rolig grej är att jag har vunnit förstapris i en tävling som Rosa Bandet hade!! Eftersom jag hade döpt mig till "Rosa Hjälte" och hade en insamling i bloggen så var jag med och tävlade! Det jag vann var en digitalkamera, Fujifilm FinePix F200EXR inklusive minneskort och väska samt 10 Spotify-invites (värde ca 4 500 SEK)
Så nu väntar jag på att en supervinst ska komma hem så att jag kan få testa min nya kamera!!

Ps. Glöm inte tävlingen där man kan vinna ett jättegulligt minitårtfat!
Nu ska jag äta upp resten av min fudge jag gjorde igår, tillsammans med ett kallt glas cola och tv-programmet Glee.
Ha en fortsatt bra kväll!

♥ Alla kommentarer
Postat av: Juli~

Ahh nu blir jag hungrig lol O, har också haft problem med blogg.se, den får typ nå konstigt format och kan typ inte göra något Dx

synd jag missade artmissy tävlingen, älskar deras smycken D:!, nästa gång kanske :3

GRATTIS!, massa bilder vill vi see då! :D

2009-12-11 @ 10:19:16
URL: http://devilishis.blogg.se/
Postat av: marthesh

bra blogg :)

2009-12-11 @ 15:30:12
URL: http://martheesh.blogg.no
Postat av: jen

va roligt med julkalender :)

2009-12-11 @ 18:24:00
URL: http://apieceoftokyo.se
Postat av: c

Åh, vet du hur mycket jag skullle vilja ha spotify? :( Ingen har invites kvar!! =(

2009-12-11 @ 23:09:06
Postat av: Annelie

Men vilken tur du har haft! Bara att köpa en lott också!

Fick du en låda av Ridderheims eller kan man köpa av dem och få den levererad till dörren?

Trevlig advent

2009-12-13 @ 22:51:09
URL: http://www.tigerfamiljen.se

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0