Litet tips

Vet inte om ni redan vet detta men jag tycker faktiskt det är ganska så smart och förra året visste jag inte om detta! :-)
Vill ni göra en julgran till ert pepparkakshus eller kanske till en tårta så gör ni det lättast genom att ta en glasstrut och vända upp-och-ner och sedan spritsa grön kristyr över, då är även granen helt ätbar! :-)
Detta ska jag göra till tårtan jag ska göra till julafton, om jag nu ska göra en jultårta. Jag fyllder ju nämligen år då så vi får se vad det blir för någon tårta ;-)

Kommentarer
Postat av: Devilishis

Fyller du år på jul? vad mysigt! :D (fast kanske lite snopet också ;o) det skulle va roligt att göra!!, får säga till mamma, hon älskar såna pyssel grejer ;D

2009-12-07 @ 23:55:33
URL: http://devilishis.blogg.se/
Postat av: Rita

Fyller du år på julafton?

Vad smart med struten, det måste jag komma ihåg.

Ha en bra dag!

Kram

2009-12-08 @ 08:08:20
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0