Coolstuff

Varje gång jag är i Malmö så går jag in i den härliga butiken vid namn Coolstuff. De har så mycket saker som jag vill ha. Nu har de börjat med taggar på sin hemsida och länkar man till en tagg så får man ett paket med produkter från deras sortiment, och det tackar men ju inte nej till ;)
Jag har valt taggen I köket. En produkt som jag blev extra förtjust i, som ligger i den taggen är denna jordgubbssnoppare. Perfekt nu i sommar när det ska ätas en massa jordgubbar och den är ju fin med!
Om ni kikar in i denna länken så finns all information för att få prylpaketet OCH att ha chansen att vinna denna radion.


♥ Alla kommentarer

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0