Elias födelsedagstårtor

Här är tårtorna som vi bjöd på när Elias fyllde år. De blev inte alls så bra och hade direkt inte tänkt ut något när jag väl skulle göra tårtorna, funderade till och med på att beställa(!!) Men gjorde två tårtor lite snabbt.

Jag är nämligen så extremt trött, det är faktiskt jobbigt att vara gravid med tvillingar, mycket jobbigare än när jag väntade Elias. Sen har jag ont överallt, ryggen och magen nu när den börjar bli stor! Tröttheten beror också på lågt järnvärde (tar två järntabletter per dag) och även på denna värmen vi fått, men jag försöker överleva ^^

Tårtorna bestod bara av jordgubbar och grädde, såklart även ljus tårtbotten och sen spacklat med smörkräm.
Cream cheese frosting är det också på den andra tårtan med bilen.
Sugarpaste också och det svarta är marsipan..


♥ Alla kommentarer
Postat av: Erika - Bakglädje

Härliga tårtor. :-)

2010-07-16 @ 21:44:53
URL: http://bakgladje.blogspot.com
Postat av: Ida

Tårtan med bilen var ju jättesöt! Och duktigt av dig att kämpa på i värmen, det är banne mig inte lätt att vara gravid mitt i sommaren ;)

2010-07-31 @ 15:24:44
URL: http://chokladsockerkaka.blogspot.com

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0