Cloetta Good!

 

Idag när jag kom hem från min långa dag på utbildningen så blev jag positivt överraskad när jag fick syn i brevlådan att det låg ett paket från Cloetta! Jag kunde såklart inte låta bli att smaka direkt och mjölkchokladen fick bli mitt offer. Den var precis som sitt namn, good!! (Elias och Patrik håller med)
Detta är cloettas första serie med rättvisemärkt choklad, de har lyckats tycker jag!
På paketets insida (på bilden) så stod det:
"Nu blandar vi en godsak med en god sak.
Vi tycker att den blev dubbelt så god.
Hoppas att du håller med!"
De andra smakerna jag fick, förutom Mjölkchoklad, är Cashew & Tranbär, Hasselnötter och Mintcrisp! Mums!
Ska försöka hitta på något smarrigt recept med en utav chokladen, håll utkik!
Här kan du läsa mer om chokladen om du vill.

Tack så jättemycket cloetta för all choklad!!

Ha en good dag! ;)

♥ Alla kommentarer
Postat av: Johanna

Så fort mitt godisförbud är slut ska jag springa och köpa mig en sån där cashew-tranbär... Åh vad jag längtar!

2010-02-27 @ 22:36:38
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-19 @ 06:10:05
URL: http://smsalåna.nu

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0