Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag och snart ska jag och busen Elias överraska Patrik med frukost på sängen :)
Ska stansa ut några hjärtan med pepparkaksformen så att smörgåsarna blir extra hjärtliga.
Förhoppningsvis så kommer det snart upp lite mer godsaker, har varken haft tid eller ork att baka på längre.
Förhoppningsvis så har jag även jobb på tisdag, inom kundtjänst :)
Ha en hjärtlig dag! ♥

♥ Alla kommentarer
Postat av: JD

Hoppas din dag blir hjärtlig också!

2010-02-14 @ 12:47:39
Postat av: mimo

åh va synd, jag hoppades se nåt riktigt hjärtligt till AHD men jag kan förstå, man har inte alltid ork till allt.

hoppas ni hade en mysig alla hjärtans dag =)

2010-02-15 @ 13:10:38
URL: http://yapoo.blogg.se/
Postat av: emma

hej,kollade lite i dina kategorier och såg att du hade massa "fluff" typ ahlgrensbilar/polly hallon och sånt..men hur gör du det? hehe :D (nyl äsare)

2010-02-15 @ 14:50:02
Postat av: cecce

Hej!

Länkade till dej i mitt senaste inlägg om en tårta jag bakat. Hoppas det är ok.

Kramar!

2010-02-15 @ 15:24:11
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Veronique

Just nu har jag "Veronique tipsar" på min blogg! Ta en titt och se om du hittar något användbart :)

2010-02-17 @ 03:35:08
URL: http://www.improveme.se/veronique

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0