Nu har jag beställt!

Det känns som det snart är julafton när man spänt väntar på att sitt paket ska komma med en massa saker och då kanske jag ska tillägga att jag fyller år på julafton, tänk er vad stort det är då! Ja, jag har ju betalat min "present", men ändå! ;)
(Fast jag betalade inte allt då min snälla mamma också ville köpa därifrån och hon betalade lite av mitt med! :D) Tack mamma!

Beställde bland annat den kavelmattan de flesta tyckte jag skulle köpa,
Graceful Vines! Vad jag mer köpte får ni veta när paketet kommer. ;)

God natt!

♥ Alla kommentarer
Postat av: Anonym

spännande!

kommer vi få se någon bild på dig ? :)

2009-10-19 @ 00:29:20
Postat av: Marielle

Måste bara säga att jag tycker du har en riktigt skön blogg! Fastnade för sugarpasten direkt och dina fina tårtor!! Jag och syrran fyller om en vecka tänkte ge mig på en tårta då... Tycker de små blommorna är såååå söta!



Vaknade strax innan fem här och kände att jag skulle in och kika efter hur man gjorde dem ;)



Baka på och trevlig dag! :)

2009-10-19 @ 05:09:23
URL: http://kommaigen.blogspot.com
Postat av: Sandra drömkaka

Jag beställde också bakargrejer till min födelsedag, vet precis hur mycket man längtar tills paketet dimper ner i brevinkastet! Hoppas du blir lika nöjd som jag blev :)

2009-10-19 @ 20:27:15
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Skriv precis vad du vill, här:
Ps. om du har någon fråga så lämna gärna din mejl så jag lättast kan svara dig.

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig!
Din Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Din kommentar:


bloglovin
Blogglistan Mat
RSS 2.0